Veelgestelde vragen

Bekijk hieronder de meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen, neem dan contact met ons op.

Algemene vragen

Waarom zijn de prijzen zoveel goedkoper dan een traditionele makelaar?

Huis360.nl heeft slechts één hoofdkantoor dat alle vragen afhandelt en waaruit alles wordt geregeld. Wij vermijden forse huurcontracten en de kosten voor een winkel. Dus geen commissie, lage overheadkosten en een hoge servicekwaliteit.

Waarom is Huis360.nl goedkoper dan andere internetmakelaars?

De echte vraag is; ‘Waarom zijn andere makelaars zo duur’? De missie van Huis360.nl is dat we de beste ervaring willen bieden voor het verkopen van een woning tegen een prijs waarvan we persoonlijk denken, daar willen we ons huis ook voor verkopen! Daarnaast handhaven we lage kosten, wat zich vertaalt in lage prijzen. Net als Ryanair ooit!

Hoe effectief is de online verkoop van je woning?

Meer dan 95% van de kopers vindt woningen online via Funda, Huislijn.nl en de andere top woningsites waar we de woningen op plaatsen!

In welke delen van Nederland is Huis360.nl actief?

Huis360.nl is vooralsnog actief in Limburg en delen van Noord-Brabant en Gelderland. Informeer vandaag nog om erachter te komen of we actief zijn in jouw regio.

Vragen over de pakketten

Zijn alle prijzen inclusief btw?

Ja! Geen verborgen kosten of commissie.

Waar wordt mijn woning te koop aangeboden?

Je woning wordt geplaatst op Funda, Huislijn.nl, Pararius en onze eigen website Huis360.nl.

Zijn er extra kosten om advertenties of afbeeldingen te wijzigen?

Nee geen extra kosten! Nadat de aanbetaling is gedaan, zullen we advertenties, prijzen, afbeeldingen wijzigen of gratis nieuwe afbeeldingen uploaden, gedurende het gehele verkoopproces.

Hoe lang duurt het voordat mijn woning online staat?

We streven ernaar de advertentie binnen 48 uur online te hebben staan, na het ontvangen van de afbeeldingen, plattegronden en andere media.

Heeft mijn woning een energielabel nodig?

Ja, Sinds 2015 is het verplicht om bij de overdracht van je woning een energielabel te tonen. Je kunt dit label alleen zelf aanvragen via de website van de Rijksoverheid.

Verkoop vragen

Wie is aanspreekpunt voor vragen?

Je eigen toegewijde account manager zal je helpen bij al je vragen zodra u een aanbieding heeft. Tot die tijd zal het hele team, via de telefoon of e-mail hier zijn om te helpen tijdens de hele reis van de verkoop. En ja, hier zijn geen extra kosten aan verbonden!

Hoelang blijft de woning online?

Je woning blijft op de woningsites staan totdat deze verkocht is. Tenzij anders aangegeven.

Hoe werken bezichtigingen?

Wanneer er een bezichtigingsaanvraag binnen komt geven we deze direct aan je door, zodat je zelf een afspraak kunt maken met de geïnteresseerde. Overdag, ’s avonds, in het weekend. Niemand kent jouw huis immers zo goed als jijzelf!

Wat gebeurt er als een bod binnenkomt?

Wanneer er een bod binnenkomt nemen we dezelfde dag nog contact met je op om het bod te bespreken. Wij ondersteunen je bij onderhandelingen en zorgen voor de beste prijs.

Heeft u nog vragen?

Wat onze klanten zeggen

Super goed geholpen bij de verkoop van mijn woning, In het begin had ik mijn twijfels om via een internetmakelaar mijn huis te verkopen, maar eerlijk gezegd verdwenen mijn twijfels al snel! Heb veel geld kunnen besparen.

Rick
Maasbree

Goed concept.  Dit maakt verkopen  betaalbaar. En in deze markt heb je niet meer nodig. Kjell is betrokken en reageert heel snel.we hebben binnen een week de woning kunnen verkopen. De woningwaardering gebeurde door een erkende makelaar waar we goed advies van hebben gekregen. Dank Kjell voor de begeleiding.

Froukje
Bespaarde €1.715

Ik ben zeer te spreken over huis360. Ze leveren aan wat er wordt beloofd. Na het aanleveren van mijn foto’s stond mijn woning de volgende dag al op funda. Verder goede service en snelle beantwoording op vragen. Zeker aan te bevelen!

Jordy
Reuver
© 2019-2020 Huis360.nl